Dagbladets Avis-Maraton

Kom med i fællesskabet...

Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

30 km ved ca. 5:10 på søndag
(1 viser) (1) Gæst
Diskussion mellem løbere, efterlysning af løbemakker og meget mere
  • Side:
  • 1

EMNE: 30 km ved ca. 5:10 på søndag

30 km ved ca. 5:10 på søndag 25. Aug 2010 23:50 #98

Hejsa

Tommy og jeg fra 5 min. gruppen har et alternativt forslag til Storeå-løbet på søndag, hvis du kan/vil løbe omkring 5:10 - 5:15 min/km.

Vi har planlagt at løbe den lange 30 km tur som optakt til Berlin på søndag rundt i oplandet omkring Holstebro - hvis du har lyst til at følges med os, er du velkommen - vi starter fra Dagbladets parkeringsplads kl. 09.00.

Ruten? Den finder vi på undervejs, da vi lige tager bestik på vind og vejr.

Turen bliver lagt sådan, at vi vil komme forbi nogle af de "kendte" steder, hvor vi kan få vand. Måske også forbi kassernen med Storeå-løberne, vi får se...

Er du interesseret i at følges med os, så skriv enten her eller send en mail til mig, så vi ved, om vi får følgeskab på søndag.

Mange hilsner
Tommy og Hans
hans@avis-maraton.net
Sidste redigering: 25. Aug 2010 23:52 af Hans Østergaard.

4 trænere og 1 deltager løb 30 km 29. Aug 2010 18:06 #100

Mens mange deltagere i året Avis-Maratonprojekt løb Storeå-løb i dag, var der 4 trænere og 1 deltager fra 5 min. gruppen, der benyttede det dejlige vejr til at løbe 30 km-turen, som optakt til Berlin inden længe.

Tommy, Torben, Gitte, Ebbe og undertegnede løb fra dagbladet kl. 09.00 efter der var klargjort med grøn saft til vores returnering.

Ca. 2 timer og 34 min senere vendte vi retur til dagbladet efter en tur syd om søen, Halgaard, Munkbro, Harrestrupvej, Nifbjerg plantage, bag vængerne, flyvepladsen, Nørre Boulevard og hjem. Med 30 km. kommer man i grunden langt omkring på sådan en tur, hvor naturen viste sig fra sin bedste side.

Tak for følgeskab til deltagerne!

Vh Hans
Sidste redigering: 29. Aug 2010 18:07 af Hans Østergaard.
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Hans Østergaard
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder