Dagbladets Avis-Maraton

Kom med i fællesskabet...

Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

10 timers trænings tur søen rundt den 17/7 kl.10
(1 viser) (1) Gæst
Diskussion mellem løbere, efterlysning af løbemakker og meget mere
  • Side:
  • 1

EMNE: 10 timers trænings tur søen rundt den 17/7 kl.10

10 timers trænings tur søen rundt den 17/7 kl.10 16. Jun 2010 15:02 #79

Selvom det er sommerferie, må man godt løbe en lille tur, der for indbyder jeg til at man kan deltage i trænings tur rund om søen. Så indbydelsen lyder :

Løb den antal omgange du har lyst til rundt om vandkraft søen. Ruten er på 7.6 km. Du bestemmer helt selv om du vil løbe i alle timerne eller bare noget af det.
Løbet starter kl. 10 men du kan sagten bare komme senere og hoppe med, alt efter hvad det passer dig.
Der vil være vand ved starte og midt vejs på ruten. Men ellers, da det er en trænings tur, vil jeg opfordre til at man tager med til egen forplejning. Men selvfølgelig er der de berømte hindbær snitter og vingummi og diplom for antal omgang du har løbet.
Håber vi ses

Hilsen Kitt

Sv:10 timers trænings tur søen rundt den 17/7 kl.10 17. Jun 2010 13:54 #80

Hvor er start og mål... God tur i øvrigt.

Sv:10 timers trænings tur søen rundt den 17/7 kl.10 18. Jun 2010 11:26 #81

Kære Henrik
Start og mål, er på den store P-pladsen ved siden af TV midt og Vest, oppe ved folkeparken.
Så nu er der ingen undskyldninger for ikke at komme med og løbet i nogle timer, kan se formen er der til det

Sv:10 timers trænings tur søen rundt den 17/7 kl.10 18. Jun 2010 14:53 #82

Hej Kitt
Tak for tilbuddet. I øvrigt lykkedes det mig at læse forkert og udblæse på Dagbladets netavis, at det var i går - torsdag - du løb rundt og rundt. Heldigvis fik jeg at vide (tak for det) at det altså først er i juli.
Hvis jeg løber med, bliver det nok kun et par runder. Der er forskel på at løbe ti og 80 kilometer.
Ses.
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Hans Østergaard
Tid til at oprette siden: 0.32 sekunder