Dagbladets Avis-Maraton

Kom med i fællesskabet...

Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bus til Skive??
(1 viser) (1) Gæst
Diskussion mellem løbere, efterlysning af løbemakker og meget mere
  • Side:
  • 1

EMNE: Bus til Skive??

Bus til Skive?? 06. Sep 2010 09:01 #102

Hej

Jeg undrer mig lidt over, at jeg ikke kan finde information omkring bus fra Dagbladet til Skive på næste søndag. En af mine løbevenner fortalte mig, at der hang en liste, som man kunne skrive sig på til pastaaften. Der havde jeg ikke mulighed for at deltage.
Er der en linkadresse eller en mail, jeg kan tilmelde mig ved, jeg har overset??

Vh. Steffen

Sv:Bus til Skive?? 06. Sep 2010 10:03 #103

Hej Steffen
Her er, hvad der har stået på hjemmesiden. Bemærk at sidste tilmeldingsfrist var søndag, men prøv...:

---

Vi arrangerer gratis bustransport til Skive den 12. september.

Søndag den 12. september er der en stor flok fra Avis-maraton, der skal deltage i Skive Løbet, hvor det er målet at løbe halvmaraton.

Der er afgang fra Struer Banegård klokken 8.00 og klokken 8.15 fra Dagbladet i Holstebro.

Allerede ved mandagens pastaaften var der mange, der tilmeldte sig bustruen til Skive.

Du kan komme gratis med bussen til Skive, hvis du mailer til Gurli Duedahl der har Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Husk at tilmelding til selve løbet foregår på Skive Løbets egen hjemmeside, som du kan finde her på avis-maratons hjemmeside.
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Hans Østergaard
Tid til at oprette siden: 0.89 sekunder