Fællestræning aflyst.

Avis-maraton lukker ned for fællestræning.

Skrevet 13.03.2020

Fællestræning er stadig aflyst, foreløbig til efter den 15. april.

Vi følger naturligvis Regeringens og Idrætsorganisationerne anbefalinger om ikke at afholde arrangementer med mange deltagere.

Vi håber i selv holder træningen vedlige de kommende uger og ser frem til, forhåbentlig inden længe at kunne mødes igen til fællestræning.

Træningsplanen vil blive tilpasset efter hvor længe fællestræningen er aflyst.

Der er stadig er lang tid til det helt store sæsonmål i den sidste weekend i oktober, hvor vi arrangerer tur til Lübeck. Lige nu kan vi kun glæde os over, at sæsonmålet er så sent, så med mindre alt går skævt, bliver det løb gennemført.

Vi har dog valgt at skubbe sidste frist for tilmelding fra den 17. maj til 22. juni, så der skulle være tid til at komme godt i gang med træningen igen på fælles niveau, inden du skal melde dig til. Men du er også meget velkommen til at melde dig til så hurtigt som muligt. Vi har 100 pladser, og det kan jo ske, at der pludselig bliver run på, da folk ikke har været til de store løb i foråret. Tilmelding sker hos Holstebro RejseCenter www.holrc.dk

Pas godt på jer selv.